dinsdag, oktober 21, 2003

'Ik heb nog dik vijf jaar te leven'

AMSTERDAM - Pamela Anderson zegt dat ze nog maar vijf á tien jaar te leven heeft. De voormalige Baywatch-babe vecht tegen een leverziekte sinds Hepatitis C bij haar werd geconstateerd. Pamela Anderson wil zoons nog zien opgroeien...
De actrice deed deze schokkkende uitspraak tijdens een interview met de Amerikaanse dj Howard Stern. "Ik heb nog een goede vijf jaar te gaan" , liet Anderson weten. "Ik voel me goed. Heel goed zelfs, maar het is dodelijk."
De 36-jarige actrice -te zien in Scary Movie 3- laat weten momenteel een stuk gezonder te leven en hoopt op deze manier haar leven nog wat te kunnen rekken. Pam wil in ieder geval nog meemaken dat haar zoons Brandon (7) en Dylan (5) de volwassen leeftijd van 21 jaar bereiken. "Tot die tijd wil ik er zo graag nog voor ze zijn", aldus Anderson.
(Bron)

Kweeniet hoor, eerst zei ze een homoman te zijn in het verkeerde lichaam, en nu gaat ze dood aan een chronische ziekte die niet dodelijk hoeft te zijn? Even uit het hoofd: volgens mij is het sterftepercentage lager dan 5%, en helpt een combibehandeling met Interferon en Ribavirin redelijk tegen de verschijnselen. (Geen garantie, ik ben geen medicus!)
Hepatitis C krijg je ook vooral via bloed-bloedcontact: wonden, operaties, tattoos, intraveneus drugsgebruik.

Geen opmerkingen: