woensdag, januari 19, 2005

De ontstoppingsdienst (gootsteen zit nu echt dicht) zou tussen half een en half drie komen. Dus net maar even gebeld, belt de wbv het bedrijf, ja, ze hadden een forse vertraging, een klus die ineens 4 uur duurde, maar ze komen vandaag nog.
Da's lekker. Nu kan ik dus niet weg. Was ik ook niet van plan, maar als het niet kan, bedenk ik altijd ineens minimaal 10 redenen waarom het zou moeten.
Ik had netjes gestofzuigd, maar Tijger heeft de kattenbak al zo ongeveer geleegd op het kleed, en het zal wel - die korreltjes ga ik nou niet weer stofzuigen.
En met dit soort weer krijg ik altijd huishoudelijke drang, dus eigenlijk zou ik wel willen afwassen. Maar ja ;-)
De lamp in de gang moet vervangen worden, maar ik ga niet op een stoeltje staan met het idee dat er elk moment aangebeld kan worden. Intussen had ik alle lampen van het halve blok kunnen vervangen, maar goed.
Ik wacht weer verder. Raar dat wachten dan ineens een activiteit wordt.

Geen opmerkingen: