'Meeste klachten over Zonnet'
AMSTERDAM - Over Versatel (voorheen Zonnet) kwamen bij tv-programma Radar procentueel de meeste klachten binnen. Het tv-programma baseert zich op de uitslag van een vragenlijst die zij kregen teruggestuurd van 19.321 kijkers. Vooral de kosten van de helpdesk (70 eurocent per minuut) van de internetprovider viel de kijkers in het verkeerde keelgat. [Het leuke is: na een kwartier wachten heb je nog steeds niemand aan de lijn.]
Volgens Versatel is de prijs zo hoog omdat het abonnementsgeld relatief laag ligt. De directeur heeft aan Radar beloofd om te kijken naar het tarief.
Ook Wanadoo en Tiscali kregen veel klachten. Bij Wanadoo gingen de klachten vooral over de snelheid. Deze zou veel lager liggen dan wat de provider belooft. Tiscali is het slechtst bereikbaar via e-mail en daar sta je het langst in de wacht als je de helpdesk belt.
XS4ALL en HCCnet deden het beduidend beter. Zij kregen de minste klachten van de kijkers.
(Bron)
Het is vast geen toeval: XS4All en HCCnet komen voort uit een soort hobbyclubs van bevlogen mensen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten