donderdag, april 14, 2005

Essent betaalt boze klant voor wegblijven monteurs

SCHIERMONNIKOOG - Essent Kabelcom betaalt klant Kees Boer 500 euro schadevergoeding omdat monteurs van het internetbedrijf tot twee keer toe een afspraak niet nakwamen. Boer woont door de week in Groningen. Om monteurs naar de internetverbinding in zijn huis op Schiermonnikoog te laten kijken, moest hij twee snipperdagen opnemen.
Nadat Boer met een rechtszaak dreigde om zijn gelijk te halen, gaf Essent de fout toe. Donderdag maakten het bedrijf en Boers advocaat E. Franssen bekend dat Essent voor de gemaakte kosten opdraait.
Op vrijdag 20 augustus 2004 zou er een monteur naar het Waddeneiland komen om de internetverbinding te repareren. Boer reisde donderdagavond al naar Schiermonnikoog. Net toen hij met de boot arriveerde op het eiland kreeg hij telefoon dat de monteur niet zou komen. Veel te laat om zijn verlofdag te kunnen intrekken. Een paar dagen later zou er opnieuw een monteur langs komen en wederom nam Boer een verlofdag op en moest hij de lange reis naar Schiermonnikoog weer maken. De monteur is echter nooit op komen dagen.
(Bron)

Geen opmerkingen: