zaterdag, maart 11, 2006

Het ziet er binnen best mooi uit, maar als je buiten komt merk je dat het verdraaide koud is. Het sneeuwt ook steeds, terwijl de zon ook schijnt (en het in de zon uit de wind heerlijk is, maar die wind snijdt).
Dus wat doe je dan als er twee Canadese zusters voor je deur staan die voor de buurvrouw komen, geheel vernikkeld zijn en duidelijk hoge nood hebben?
Ik heb ze binnen gelaten en de plee even gepoetst (jaja, ik heb ze eerst gewaarschuwd dat ik maar eens per 3 maanden afwas en zo ;-)).
Alwaar ze begonnen over de poes die zeven leven had en wij mensen twee, het aardse en het hemelse, en dat ik zoveel boeken had en dat zij nog wel een mooi boek van Mormon voor me hadden, en of ze een dankgebed met me mochten zeggen voor het binnenlaten.
Gelukkig hoorden we de buurvrouw toen thuis komen. Maar het zou me niets verbazen als er binnenkort toch wat stichtelijke literatuur in m'n bus ligt ;-)

Geen opmerkingen: