zaterdag, februari 17, 2007

Op 2 januari at ik een maaltijdsalade van de AH, zo'n dure bak met veldsla en geitenkaas en pasta. Heel lekker, alleen at ik die twee grote hompen mos onderin maar niet. Op zich niet zo'n ramp, ik ben niet bang voor mos en ik ontdekte het pas toen de salade al bijna helemaal achter de kiezen was, en daar was niks mis mee behalve wat zanderigheid - die ik weet aan de veldsla.

Via de site AH gemaild daarover. Nooit meer iets gehoord, tot gisteren, 16 februari.
Excuses en niet normaal en hopelijk het vertrouwen niet verloren, standaard allemaal.
En dan... Ze zouden het product graag willen vervangen, helaas gaat dat niet via de mail, dus of ik me met bon en het product wil vervoegen bij de dichtstbijzijnde Appie, dan krijg ik een nieuwe salade.

Het zal wel een standaardmail zijn waarin alleen de productnaam moet worden ingevuld of zo. Want ze zullen toch niet serieus denken dat ik anderhalve maand later dat bakkie restjes nog heb staan? Of zal ik de mail uitprinten, wat rottend groen uit de tuin halen en me melden bij de winkel? ;-)

1 opmerking:

Unknown zei

Hahahahahaha. Leuk. Ja, zou ik doen. Gewoon een beetje mos uit de tuin er in.
Zo'n standaard email wordt toch door niemand gechecked.
Hoorde vandaag op het nieuws dat iemand NOOOOOIIIT meer belasting hoeft te betalen, omdat-ie op het formulier een aftrekpost van 24 miljoen had opgevoerd en daar hebben ze bij de Belastingdienst overheen gekeken.
Leuker konden ze het daar ECHT NIET maken.

Kreeg jij weliswaar niet levenslang salades van de heer Heijn, maar 1tje toch wel.
Eet smakelijk.