zondag, september 30, 2007

Het werkt verbazend goed tegen de ergste pijn bij spit, maar het is toch geen aanrader.
Ik 'lag' op de bank, half in de kussens, kussens onder m'n benen, dekbed over me heen, zo was het wel uit te houden. Voor even dan, want zelfs als je in slaap valt word je snel weer wakker omdat je er uit moet: bewegen doet dan weer meer minder pijn dan 'liggen'. Waarna je weer even kunt zitten, moet liggen, er weer uit moet, enzovoorts.
Het nieuws van 2 uur heb ik half gehoord, en toen ik mijn ogen opendeed was het tegen vieren. Dat was al erg lang. En ik had opvallend minder pijn. In m'n rug tenminste - toen ik echt bij m'n positieven was, voelde ik m'n spieren en m'n tong: stuip gehad.
Blijkbaar heeft dat een gunstig effect op m'n rug gehad. De pijn is er nog, maar dit is een stuk beter te hanteren dan de pijn van vrijdag en de eerste helft van zaterdag.

Geen opmerkingen: