vrijdag, mei 22, 2009

3-jarige besteedt achtduizend euro op veilingsite

AMSTERDAM – Een driejarig meisje uit Nieuw-Zeeland heeft op een veilingsite een dure graafmachine op de kop getikt. De peuter had binnen een paar speelse muisklikken 20.000 Nieuw-Zeelandse dollars, zo’n 8000 euro, aan het apparaat uitgegeven.
Pipi’s ouders waren stomverbaasd toen ze onlangs een mail kregen van de veiligssite Trade Me, waarin de koop van een grote graafmachine werd bevestigd.
“Ik had wat lego op mijn verlanglijst op de site staan en dacht een lego-graafmachine te pakken te hebben”, vertelt Pipi’s moeder vrijdag aan de lokale krant Rodney Times. “Tot ik het aankoopbedrag zag en de schrik van mijn leven kreeg.”
Gelukkig voor de ouders was een telefoontje naar de website genoeg om de aankoop ongedaan te maken. De verkoper van de graafmachine was volgens de krant weinig onder de indruk van het ‘geintje’, maar heeft zonder morren zijn product opnieuw ter veiling aangeboden.
(Bron)

Geen opmerkingen: