maandag, september 08, 2003

De pest met de nasleep van een stuip is dat op de een of andere manier de warmteregulering van je lijf op tilt gaat. Na een stevige aanval voelt het alsof ik hoge koorts heb - maar dan zit ik nu te klappertanden (heel voorzichtig, want m'n tong ligt al aan gort), en over een half uur druip ik van het zweet. Heel irritant.
Vriendje is komen aanzoeven met de standaardvla en een bak ijs, en dat ijs was heerlijk: laten smelten op je tong maakt dat de pijn in die tong ook wat minder wordt.
Morgen zal ik me beter voelen, maar zal m'n tong meer zeer doen (die is nu nog wat verdoofd). En morgen zal ik nog sjjteedsjj nie goe kujnne pjjatje, en door andere mensen bekeken worden als een zielige gek. Wat me woest maakt, maar dat heeft weinig effect met een spraakgebrek :-/
Nou ja, over een paar dagen heb ik nergens last meer van.
De katten durven de slaapkamer niet meer in, het zou weleens kunnen dat ze op bed lagen toen het gebeurde. Lig je rustig te snurken, word je met veel lawaai gelanceerd - arme beesten.

Geen opmerkingen: