dinsdag, september 09, 2003

De planning was om op zondag een recept uit te proberen, een stoofschotel. Dus vlees gekocht, maar het kwam er zondag niet van, gisteren ging het niet, dus moet het vandaag. Ik hoop dat ik de kruiden een beetje kan hebben (ik ben voorzichtig geweest met de scherpste). Dus: vlees in blokjes (katten kwijlend aan m'n voeten), vlees aanbakken (katten kwijlend bij het fornuis), groen en bouillon erbij en stoven maar (katten met de neus in de lucht en de ogen dicht snuffend in de keuken). Elke keer als ik naar de keuken loop, stuiven de katten mee: nú krijgen ze toch wel wat?
Volgens mij is het tijd voor heropvoeding...
Dat vlees kan wel even blijven prutten, twee uur is de standaardtijd, iets langer zal geen kwaad kunnen denk ik. Moet ik alleen een kwartiertje voor we het willen eten een courgette in plakken erbij doen.
Wie slap is moet slim zijn. En de katten in de gaten houden.

Geen opmerkingen: