maandag, februari 09, 2004

Buren tekenen petitie tegen lawaaiige seks van vrouw

De luidruchtige seks van een Australische vrouw heeft ertoe geleid dat haar buren geklaagd hebben bij het stadsbestuur. Ze haalden een petitie op gericht aan Port Phillip Council in Melbourne waarin ze eisen dat ze haar slaapkamergedrag aanpast.
Maar de vrouw, in de dertig en op verzoek anoniem, zegt geschokt te zijn door de eisen. Ze zegt dat ze niet gelooft dat ze zo luidruchtig is: 'Het komt waarschijnlijk doordat mijn bed tegen de muur staat', zegt ze. 'Er is geen goede geluidsisolatie in deze appartementen. Ik kan mensen horen snurken en hun keel schrapen bij de buren. Ik kan zelfs hun eigen sexgeluiden horen. Ik moet oordoppen in als ze video zitten te kijken.'
Ze zegt dat haar flatgenoten nooit geklaagd hebben en dat ze zich ook niet weg zal laten jagen. Maar een van de buren zegt in een brief aan haar: 'Ik hoor je altijd als je seks hebt. Vanaf nu mag je geen muziek meer draaien, gasten ontvangen of schoenen dragen.' Een woordvoerder van de Port Phillip Council zegt dat ze de eisen onderzocht hebben en de partijen aangespoord hebben om bemiddeling te zoeken. 'Dit is een ongewone klacht die niet valt onder de locale wetten', zegt ze.
(Bron)

Geen opmerkingen: