woensdag, februari 11, 2004

Man spant rechtszaak aan om 'penisverlengers'

Een man uit de Amerikaanse staat Californië spant een rechtszaak aan tegen bedrijven die penisverlengingsproducten verkopen.
Volgens Jeffery Horton werken de penisverlengingsproducten niet. Zelf telde hij 160 dollar neer voor een olie, zo meldt de Denver Post. In een spambericht dat Horton ontving, werden wonderbaarlijke eigenschappen aan deze olie toegedicht.
"Er was geen enkel effect", aldus Horton. "Ik voel me opgelicht door de verkopers van deze producten. Ik wil voorkomen dat ook andere mensen het slachtoffer worden van deze praktijken."
Behalve via spam prijzen de aangeklaagde bedrijven (onder meer Leading Edge en TechniPak) hun producten ook aan via radiocommercials en tv-spotjes. Zij worden beschuldigd van oplichting, diefstal en het witwassen van geld.
De rechtszaak is aangespannen bij een rechtbank in Denver. De advocaat van Horton hoopt dat een grote groep consumenten zich bij de zaak zullen aansluiten (een zogeheten class-action suit). Naar schatting hebben een miljoen mensen penisverlengingsproducten besteld. Gemiddeld betalen zij 110 dollar per product.
(Bron)

Tis iets te makkelijk om te zeggen dat je dan voor lul staat...
O ja, als u binnenkort geen nieuwe berichten hier ziet, ben ik op wereldreis met het kapitaal dat een weduwe van een voormalig oliemagnaat uit Nigeria mij heeft toegezegd als ik haar even help. Een deel van het geld zal ik investeren in de aanschaf van wat universitaire titels, een deel zal ik beleggen in leuke internetbedrijven, en van de rest ga ik leuk rondtoeren. Misschien koop ik een lekkere laptop met een satellietabonnement, dan kunt u gewoon op de hoogte blijven van mijn vorderingen.

Geen opmerkingen: