zaterdag, februari 19, 2005

Planning: kort nachtje slapen, schilderen bij Zeppo, in de avond een tukje doen, vannacht de crypto's voor het radioprogramma.
Praktijk: na 2 uur slapen wakker worden met het gevoel alsof er een mes werd rondgeroerd in m'n zij (niet dat ik weet hoe dat voelt, maar ja).
Dat heb ik een jaar of zo geleden ook gehad, toen dacht de huisarts dat het waarschijnlijk een galsteentje was dat verwijderd werd - dus een die de boel niet blokkeert, maar die wel af en toe klem zit op weg naar buiten. Zou goed kunnen, want het klassieke galaanval-profiel is '3F': fat, female, forty.
Hoe dan ook: AU.
Paracetamol er tegenaan, dat de scherpste randjes van de pijn afhaalt.
Wakker gelegen/gezeten/gedrenteld. En dus verder, beetje suffen, en wakker worden bij het draaien.
Zeppo afgebeld, en maar in m'n bed gebleven.
Elke keer als ik wakker werd was het iets minder erg, nu voelt het alsof ik een schop in m'n zij heb gehad, en ik moet niet lachen, hoesten, bukken en zo. Uitrekken lukt weer, dat is al vooruitgang.
Rijst met sla en kip gegegeten, want al te vet spul laat ik maar even, durf ik nu niet aan.

Geen opmerkingen: