vrijdag, februari 17, 2006

Vandaag een raadselachtige brief waar ik maandag over moet bellen. Ik krijg dus geen geld via de vangnetregeling over juli-nov. Omdat ik dat niet krijg, krijg ik ook geen bijdrage vanuit het woonlastenfonds.
(Scheelt totaal maar een ruim maandinkomen over die 4 maanden, waar maak ik me druk over.)
Tegen die beslissing heb ik dus beroep aangetekend. Kreeg heel snel reactie van de gemeente, met de datum van de hoorzitting (6 maart).
Komt er nu een brief van de vangnetinstantie (die dus wat langer moest nadenken blijkbaar). 'Op uw aanvraag is nog niet beslist, dus u kunt NIET in bezwaar gaan.' Volgens mij denken ze nu dat dat bezwaar gaat om m'n aanvraag nov-dec??? Want over juni-okt was dus al beslist, tenzij ze dat nu zelf vergeten zijn?
En ze melden dat mijn aanvraag nog niet compleet is (dan hebben ze stukken kwijtgemaakt, want alles is afgeleverd daar).
Mag ik weer bellen, 10 cent per minuut, en proberen ze aan het verstand te peuteren dat er dus een datum is voor de bezwaarprocedure en waarom die papieren voor de aanvraag ernĂ¡ niet compleet zouden zijn.

Of zal ik een open sollicitatiebrief sturen, dat ik uitermate geschikt ben om bij die dienst te werken omdat ik ook heel goed ben in dingen kwijtmaken?

Geen opmerkingen: