vrijdag, augustus 14, 2009

Ik heb een deel van m'n gang en m'n badkamer gedweild omdat mijn telefoonnummer geporteerd is/zou zijn. Dat klinkt misschien onlogisch, maar voor een Hippo is dat niet zo.
Draadjes ompluggen is een fluitje van een cent, tenzij je dus je teen keihard stoot. Maar ja, ik stoot m'n tenen wel vaker, dus ik sjok gewoon door, en pas toen ik later op de wc zat zag ik het bloedspoor. Wondje van niks, zo'n losgetrokken velletje op de top van m'n teen, maar de doorbloeding is duidelijk uitstekend. Pleistertje, en dweilen maar ;-)
De telefoon doet het overigens niet. De KPN-aansluiting is dood, dus ik ging er vanuit dat ik simpelweg volgens de instructie de foonstekker in moest pluggen in het juiste gaatje. Gedaan. Ik pak de hoorn op: piep..... piep.... piep.... Voor alle zekerheid mezelf gebeld met m'n mobiel: afgesloten-toon. Waarna m'n mobiel ook ging piepen: batterij bijna leeg. Dus de helpdesk bellen lukt ook even niet. Ik heb gemaild, maar ik vermoed zomaar dat dat minder snel is dan bellen. Gelukkig is die helpdesk tot 10 uur 's avonds bereikbaar.

Geen opmerkingen: