dinsdag, september 07, 2010

'Keith Bakker bedreigt huisbaas met Hells Angels'

AMSTERDAM – Verslavingsdeskundige Keith Bakker heeft de eigenaar van het Amsterdamse pand waarin zijn afkickkliniek is gehuisvest bedreigd met inzet van de Hells Angels. Dat zegt directeur van vastgoedbedrijf ‘Eerste Steen’ Hok Tjiook dinsdag tegen de Telegraaf.
Volgens de eigenaar van de villa waarin afkickkliniek Smith & Baas zit, heeft Bakker al een half jaar de huur van 12.000 per maand niet voldaan. De verslavingsdeskundige zou de woning nu willen laten kraken door leden van de beruchte motorclub Hells Angels.
“Bakker roept van alles. Ik heb vaak moeite hem te volgen”, aldus Tjiook in de krant.
Bakker, vooral bekend van het NCRV-programma Family Matters, verklaart in een reactie dat de vergunningen om in de villa een afkickkliniek te beginnen niet voor elkaar zijn en geeft de verhuurder daarvan de schuld. Tjioonk ontkent dit.
Bakker wil nu naar eigen zeggen zijn kliniek verhuizen en een borg van 30.000 euro terug. “Ik procedeer net zo lang tot ik erbij neerval. En daarna nemen mijn kinderen het over.”
Op de beschuldigingen van de huiseigenaar reageert Bakker laconiek: “Ik heb gewoon aangeboden het leegstaande pand tegen ongewenste krakers te laten bewaken door het beste beveiligingsbedrijf dat Nederland kent.”
(Bron)

Geen opmerkingen: