dinsdag, juli 22, 2003

Angelina Jolie huurde moordenaar voor zelfmoord

De sexy Angelina Jolie heeft ooit een huurmoordenaar in de arm genomen om zichzelf van kant te laten maken. De 28-jarige actrice zegt vroeger zo depressief te zijn geweest dat ze het liefst dood wilde. Tot zelfmoord kon Jolie zich echter niet zetten.
"Ik was bang dat vrienden en familie zich schuldig zouden voelen over mijn dood. En dat was niet mijn bedoeling." Dus gaf Angelina een huurmoordenaar de opdracht de klus te klaren. "Het zou dan op een roofmoord lijken en niet op zelfmoord", aldus de actrice.
"Ik had alles voorbereid. Een huurmoordenaar is in New York niet moeilijk te vinden. Iedere maand zou ik een klein bedrag van mijn rekening halen en dat geld opsparen. Zo kon ik de man onopgemerkt betalen."
Gelukkig was de moordenaar een beetje bezorgd om de jonge Jolie en gaf hij haar meer bedenktijd. "Het was een hele degelijke man. Hij zei dat ik er nog maar eens goed over na moest denken en dat ik hem kon bellen als ik een beslissing had genomen. Gelukkig veranderde er toen iets in mijn leven", aldus de actrice.
(Bron)

Geen opmerkingen: