vrijdag, juli 25, 2003

Om op het voorgaande aan te sluiten:

Angelina Jolie had lesbische uitbarsting

Actrice Angelina Jolie (bekend van onder meer Tomb Raider) zegt dat ze een lesbische uitbarsting had voordat ze beroemd werd. De actrice die Lara Croft speelt vertelde dit in een interview op de Amerikaanse TV.
De dochter van acteur Jon Voight zou het ook nu weer in overweging nemen om opnieuw een vrouwelijke geliefde te nemen. De 28-jarige is al twee keer getrouwd geweest en zegt: 'Ik beschouw mezelf als een zeer sexueel persoon. Als ik morgen op een vrouw verliefd word, zou ik er geen moeite mee hebben om haar te kussen en strelen.' Angelina zegt dat haar lesbische uitbarsting plaatsvond voordat ze beroemd werd met Tomb Raider. Maar ze weigert de naam van haar vrouwelijke geliefde te zeggen.
Angelina was niet altijd zo wild. Op school was ze heel rustig en zonderde ze zich altijd af van haar vrienden. Ze werkte daar heel hard. 'Ik vond het gewoon altijd erg saai om maar wat rond te hangen en te kletsen. Ik wilde wat te doen hebben.'
Nu is ze zelfs moeder, ze heeft een zoontje van twee. Ze hoopt zelf dat haar zoontje Maddox niet zo'n rebel wordt als zij vroeger was. 'Ik hoop het, want het zou hem heel wat ellende besparen.'
Jolie doelt hiermee op de periode waarin ze zó depressief was dat ze een moordenaar had ingehuurd om haar te vermoorden.
(Bron)

Een 'lesbische uitbarsting' zeg... Poepoe... Zou het niet gewoon bi kunnen heten? Of is dat slecht voor de zaken?

Geen opmerkingen: