maandag, juli 21, 2003

Vervolg computerverhaal.
Oude comp1 is nu wel zo ongeveer beroofd van alle zinnige bestanden en progjes. Comp2 moet nog geplunderd. Probleempje: bij het neerzetten van de nieuwe comp had ik de monitor van comp2 moeten verplaatsen en daartoe had ik de voedingskabel even verwijderd. Gezien de staat van de tafel was het eigenlijk niet verrassend dat ik 'm daarna kwijt was.
Uiteindelijk kwam ie weer boven water. Comp2 aan, monitor2 aan.
Inderdaad. Ik snap niet veel van die netwerkprotocollen. Maar is het nou echt nodig dat ik alles weer ombouw en de inhoud van comp2 in 2 sessies (van veel grotere harde schijf) overzet op comp1, om daarna de modemkabel voor de netwerkkabel te verwisselen en alles over te zetten?
Ik kan niet uitstaan dat ik (voor mijn gevoel) alle mogelijke combi's heb geprobeerd en dat het nog steeds niet lukt.
En pas als het gelukt is, ga ik een zinnige manier bedenken om die kabeltroep te herbergen.

Geen opmerkingen: