zaterdag, mei 15, 2004

Student krijgt per vergissing geweer

Een Canadese student die een MP3 speler had besteld via internet, was geschokt toen hij in plaats van de muziekspeler een vuurwapen ontving.
De Engelse Brandon Buchan die in Canada studeert, bracht een bod op de MP3 speler via eBay. Het pandjeshuis dat de speler veilde stuurde hem per vergissing een (ongeladen) .22 caliber geweer van Smith & Wesson.
Volgens de Canadese douane worden niet alle pakjes aan de grens gecontroleerd. Het label op het pakketje zei duidelijk ‘MP3 speler’.
"Ik was geschokt toen ik zag dat het een geweer was," vertelt Brandon, "ik ben geen moordenaar. Ik was vooral verward en vroeg me af hoe dit bij mij is terechtgekomen."
De student belde de politie, die het wapen in beslag nam. Hij e-mailde ook het pandjeshuis waar het wapen vandaan kwam, die hem een nieuwe MP3-speler beloofde.
(Bron)

Geen opmerkingen: