dinsdag, juli 13, 2004

Pffff, kijk ik net waar de katten zo geïnteresseerd naar kijken, zie ik een jochie zowat dóór m'n (afgesloten) tuindeur komen, gewoon het frame even flink uitbuigend. Zusje had weer eens een en ander in de tuin geflikkerd. Barbie en bal gered, rest mogen ze op wachten tot ik gemaaid heb, want dat ligt ver weg achter het brandnetelveldje. Ze hebben een uitbrander gehad omdat ze gewoon hadden moeten aanbellen. Maar ze zagen vlinders en een pad, dat vonden ze wel erg leuk geloof ik.
Nu zitten mijn enkels en handen onder de brandnetelprikken. Maar we hebben (wéér) elkaars huisnummer uitgewisseld; zij hebben beloofd aan te bellen als er iets in de tuin valt en te proberen zo min mogelijk te laten vallen, ik heb beloofd dat ik na het maaien verzamel wat ik tegenkom en dat bij hen aflever. Ook gezegd dat ik als ze weer zo 'inbreken' daarna alles wat nog in de tuin terechtkomt, weg zal gooien.

Overigens: geschatte leeftijd van de jongste is een jaar of drie. En die speelt dus om tien uur 's avonds nog buiten.

Geen opmerkingen: