zaterdag, oktober 14, 2006

Een beetje rondscharrelen in je rommel blijft leuk. Wat je al niet terugvindt...
Testresultaten bijvoorbeeld.
Ik ben heel stabiel. Ik ben gemiddeld extravert. Ik sta niet erg open voor nieuwe werkwijzen. Ik kan me goed aanpassen aan eisen van anderen en zoek naar compromissen. Ik ben makkelijk af te leiden. Ik heb graag gemakkelijke doelen. Ik ben erg eerlijk over mezelf. Ik kan met wat moeite wel klantgericht zijn. Ik kan geen problemen signaleren. Ik leg geen verbanden tussen gegevens. Ik ben niet nieuwsgierig naar oorzaken van eventuele problemen. Ik kan slecht leren. Ik ben verbaal niet begaafd. Ik kan niet luisteren. Ik kan geen belangrijke gegevens oppikken uit algemene informatie. Ik ben inflexibel. Ik voeg me heel makkelijk naar de heersende discipline. Ik heb geen enkele moeite met autoriteit.
Ik blijf erbij dat het maar goed is dat ze me daar niet aangenomen hebben ;-)

Geen opmerkingen: