zaterdag, november 03, 2007

Ik geloof echt dat het niet zo goed met me gaat. Ik begrijp veel nieuwsberichten niet meer.
"Elke elektrische locomotief die de laatste twee weken van deze maand over de Betuwelijn rijdt, krijgt begeleiding van een auto met technici. Die moeten ingrijpen als er iets mis gaat." (Bron)
SZW-medewerkers kijken sinds 2006 mee op de computers van de GPD - dat verrast me niet eens zo heel erg. Maar dat een ambtenaar dan het persbureau belt om te klagen over een verhaal dat nog niet gepubliceerd is, waardoor de boel aan het licht komt...
En: dat die computers blijkbaar zo slecht beveiligd zijn... (Bron)
Een gevangene gaat op proefverlof en krijgt vergadernotulen van het personeel mee, plus een lading verslagen van functioneringsgesprekken. (Bron)
En dan begin ik nog niet eens over dat CU-gedoe. Als een allochtoon zoiets zou zeggen, zou het halve land brullen dat ie moet oprotten, terug naar waar ie vandaan komt. Maar wat te doen met figuren die zoiets over homo's zeggen of in elk geval zeggen dat er nog over nagedacht moet worden? Kunnen we die terugsturen naar de Biblebelt? Ze mogen het van mij vinden hoor, maar ze horen dan niet in de regering thuis - daar prevaleert de grondwet. Wens je je daar niet aan te houden, dan moet je niet gaan regeren.

Geen opmerkingen: