woensdag, november 05, 2003

Vanochtend wakker geworden uit een droom waarin er gaten in de bovenkant van m'n hand vielen. Paar keer moeten kijken om te geloven dat het echt maar een droom was.
Vanmiddag lekker in de tuin gescharreld, in de zon, vogeltjes, poezen, bollen, gras, geur van hondsdraf. Happy en tevreden en blij.
Toen ik weer binnenkwam, keihard m'n teen gestoten. Schade viel mee, doet alleen nog zeer.
Net de rest nasi van gisteren opgewarmd, loop ik naar de bank, knal ik loeihard met hand-waarin-pan tegen een stoel aan, precies met het bovenste duimgewrichtje.
Auwauwauw :-((
Ik was juist zo blij dat m'n linkerduim geen pijn meer deed (ook vanwege het bollenplanten), en nu is mijn rechterduim blauw aan het worden. Typt ook lastig, met alleen de linkerhand.
Erg geneigd nu naar bed te gaan en daar te blijven tot morgenmiddag of zo.

Geen opmerkingen: