donderdag, januari 15, 2004

Nog een droom doen? Ik was in m'n eentje in een soort vakantiehuisje (dat mijn huis was, maar waar ook anderen hoorden) aan het inpakken. Vooral kleren. En het paste allemaal niet. Ik had drie tassen en dat was niet genoeg, en toch moest alles mee. Andere mensen stonden aan te dringen, mensen met een officiële status (beetje politieagentachtig, niet als functie maar als uitstraling).
Uiteindelijk had ik een brainwave, alle jurken (zoveel jurken? ikke?) en jasjes werden plat op bed gelegd, opgerold, en als rol onder de arm meegenomen. Huisje uit, rennen, trap op, vliegtuig net op tijd gehaald.

Voor het slapen gaan bekeek ik hoe het kledingrek op een andere plek zou kunnen, en bedacht ik dat ik de inhoud van die ene kledingkast eens uit moet zoeken.

Geen opmerkingen: