donderdag, september 02, 2004

Maar weer eens het GAK gebeld. Of ze al iets meer wisten, of al duidelijk was wanneer ik m'n geld zou krijgen en hoeveel dat uiteindelijk zal worden.
Ik hoef me geen zorgen te maken, m'n uitkering loopt gewoon door, alleen wordt ie iets lager. Geen gedonder zoals bij de aanvraag dat het 4 maanden duurt voor ik m'n geld krijg.
Een gegarandeerde netto-berekening maken ze nog niet, maar ik kan er wel van uitgaan dat het toegezegde bedrag klopt, mevrouw heeft het helemaal nagerekend met alle loonheffingen erbij.
697 euro dus. De afwijzing aanvraag Toeslagenwet was ook al verstuurd zag mevrouw.
Over de eerste maand van die uitkering krijg ik sowieso geen woonkostentoeslag, omdat de verlaging pas na de 1e van de maand ingaat. Daarna kan ik een aanvraag indienen en hard hopen dat ik daar misschien wat geld vandaan kan pulken - want als dat om wat voor reden ook niet zou lukken, en ik vind nog steeds geen baan, dan wordt het erg moeilijk.
Ik ben blij dat ik in elk geval nog een flinke hoeveelheid kattenvoer en -grit op voorraad heb.

Geen opmerkingen: