woensdag, februari 17, 2010

Meisje verliest haar na gebruik shampoo

AMSTERDAM - Een 19-jarig meisje uit het Engelse Peterborough verloor deels haar haar nadat ze besloot een nieuwe shampoo te proberen.
Sophie Peppercorn besloot na het bekijken van een reclamespot van Pantene het product aan te schaffen. Helaas bleek het gebruik van de shampoo nadelig uit te vallen: hele plukken haar vielen plots weg.
"Toen ik mijn haar droogde en in de spiegel keek, zag ik dat mijn haarlijn meerdere centimeters was geweken; het haar was bij de wortels afgebroken. Ook de rest van mijn haar was beschadigd", aldus Peppercorn in de Engelse krant Daily Mail.
Het shampoomerk, Pantene, heeft Sophie ter compensatie een tegoedbon van vijf pond (zo'n 5,75 euro) aangeboden. Het bedrijf gaat tevens het busje shampoo onderzoeken.
(Bron)

Geen opmerkingen: