woensdag, oktober 08, 2003

Nog een raar kattentrekje. Kater wil naar binnen terwijl het raam dicht is. Dus hij geeft een kopje tegen het raam waardoor zijn naamkokertje tegen dat raam klikt, of hij strekt zich helemaal uit en krabt aan het kozijn. Hoe dan ook: ik hoor 'm, kijk naar 'm en loop naar het raam. Dan zou je toch zeggen dat ie snapt dat ik het raam voor hem open zal doen. Maar nee, zodra ik de sluiting van het raam raak, wordt er aan de andere kant hartverscheurend gemauwd en zeer smekend gekeken - alsof ik 'm misschien over het hoofd zal zien of hem expres buiten laat zitten en hem terwijl ik zelf lekker warm binnen zit eens goed ga uitlachen.
Poes doet exact hetzelfde - ze snappen gewoon niet dat ik speciaal voor hun naar dat raam loop, en dat ik ze echt niet buiten laat zitten als ze naar binnen willen. Mafketels.

Geen opmerkingen: