vrijdag, mei 21, 2004

Dronken stripteasedanseres slaapt roes uit in cockpit

Een dronken stripteasedanseres met miniscuul topje en een string, werd al slapend teruggevonden in de cockpit van een vliegtuig op het vliegveld van de Schotse stad Aberdeen. De 22-jarige Schotse Soraya Wilson slaagde erin de politie en het bewakingspersoneel te omzeilen en klauterde over het hek van het vliegveld.
Ze was op zoek naar een slaapplaats na een ruzie met haar vriendje. Het stomverbaasde bewakingpersoneel vond haar al slapend in de cockpit van een vliegtuig. Soraya sliep acht uur lang in de cockpit van het vliegtuig. "Ik had veel te veel op en geraakte plots op het vliegveld. Ik was gewoon op zoek naar een plaats om te slapen", aldus Wilson. "Ik weet niet wie het meest beschaamd was. Ik of de bewakingsagent. Ik was er in geslaagd om ongezien in een vliegtuig te geraken. Maar ikzelf voelde me ook wel wat beschaamd , want ik droeg enkel enkel een string en een topje," zegt de 22-jarige stripteasedanseres.
Ze komt er nu met een vermaning vanaf. "Als ik er al in slaag om in een vliegtuig te slapen, hoe gaan ze dan terroristen kunnen tegenhouden?" besluit Soraya. De Britse regie der luchtwegen is met een onderzoek gestart.
(Bron)

Geen opmerkingen: