zaterdag, mei 22, 2004


Spaanplaat, met folie. En een ingewikkeld uitziende montagehandleiding, maar het viel op zich mee.
Uiteraard monteerde ik eerst de zijkanten verkeerd om, zodat de deurtjes er niet in konden. Dus opnieuw begonnen, helemaal gemonteerd, blijblij. De verstevigingsstukjes achteraan met kleine spijkertjes vastzetten.
Wel gezien dat ie (zoals verwacht) niet tegen de muur aanpast tenzij ik aan de bovenkant een gat zaag voor die extra kronkel in de afvoerbuis, maar dat geeft niet omdat ie toch nog steeds helemaal onder de wastafel past.
Dus: op zijn plek zetten. Effect bewonderen.
Inderdaad: de zijkanten zitten nog steeds verkeerd om. Maar nu anders: ik heb nu de spaanplaatkant van de zijkant van de zijkanten vóór zitten - dus de deurtjes hebben een mooie bruine omlijsting. Zoiets dus:


(let niet op mijn tekenkwaliteiten).
Nu laat ik het maar zo. Ik gooi er wel een lik verf tegenaan.

Geen opmerkingen: