maandag, oktober 31, 2005

'Borstenwand' voor vergeetachtige man

Ontwerpster Wendy Rameckers van het Piet Zwart Instituut in Rotterdam heeft een nieuw winkelconcept bedacht voor lingeriewinkels: een 'borstenwand'. Volgens haar voelen mannen zich nog steeds niet thuis in dat soort zaken: "Bovendien hebben veel mannen een selectief geheugen. Ze weten vaak wel hoeveel pk hun auto heeft, maar niet de cupmaat van hun vrouw. Omdat 90 procent van de mannen in lingeriezaken niet precies kan zeggen hoe groot de borsten van hun vrouw zijn, wijzen ze vaak naar andere vrouwen in de winkel, of antwoorden ze op vragen over de maat: 'een handje vol'. Met de borstenwand heb ik daar een enigszins ironisch antwoord op gevonden."
De wand bestaat uit rijen met borsten van gel in alle soorten en maten. De mannelijke klant kan door kijken en voelen aangeven welke borsten zijn vrouw heeft. De ontwerpster presenteert de borstenmuur tijdens de beurs Shop!NL, die vanaf vandaag tot en met 2 november plaatsvindt in de Jaarbeurs te Utrecht.
(Bron)

Na het 'kijken, kijken niet kopen', nu het 'voelen, voelen niet kopen'?

Geen opmerkingen: