donderdag, november 24, 2005

Ontwikkelde vrouw heeft liever een boek dan seks

AMSTERDAM - Seks is bepaald geen prioriteit voor de goed opgeleide, geƫmancipeerde vrouw in Nederland. Die heeft liever een boek. Of iets anders. Alleen de tuin trekt nog minder belangstelling dan een vrijpartij. En ook het verschijnsel partner verliest het nog van het boek.
Dat blijkt uit een onderzoek van het weekblad Opzij, gedaan onder 775 lezeressen. Op de zin 'Ik kan mij geen leven voorstellen zonder... antwoordden de Opzij-vrouwen: mijn vrienden (82 procent), boeken (80 procent), mijn partner (75 procent), mijn kinderen (70 procent), mijn familie (69 procent), mijn werk (66 procent), vakantie en reizen (56 procent), mijn hobby's (49 procent), seks (38 procent) en mijn tuin (33 procent).
(Bron)

Geen opmerkingen: