woensdag, oktober 29, 2003

Eigenlijk ben ik woest. De Haagse opborrelingen die over ons uitgestort worden. Het eeuwige gezeik met bepaalde instanties. Vooral de machteloosheid wekt woede.
Daarnaast - gelukkig nog wel van een andere orde - door een speurtocht langs laten we zeggen 'EVE'-sites. Eigen volk eerst. Eens in de zoveel tijd maak ik vergissing (?) om eens wat van dat soort forums langs te surfen. Ik moet dat eigenlijk helemaal niet doen, het bekort m'n leven want mijn bloed gaat ervan koken en de bloeddruk stijgt totdat ik letterlijk de druk voel. Onvoorstelbaar wat er allemaal geschreven wordt.
Er is weer een lading aangiftes-met-kopietjes de deur uit, en een zooi mails aan mensen die sinds korte tijd als 'doelwit' genoemd worden op diverse sites van dit type.
Nee, geen links. Ik sta al ergens op die lijstjes, als zijnde een extreemlinks monster.
Wel opvallend: er is een richting die puur voor 'wit' gaat, en een richting die voor nationalisme gaat. Die laatste heeft geen sites met links, maar webstekken met verwijzingen. Ze zijn tegen islamieten en tegen Amerikanisme. Hoewel ze wel gezellig samen optrekken met de pro-wit (anti-joods/homo/kleur/links, kortom: anti-alles wat anders is als ons, om het even in hun taalstijl te houden) en voor acties afspreken met bijvoorbeeld een McDonalds.
Gelukkig krijgen dit soort groepen meestal onmiddellijk oorlog met elkaar als ze met meer dan drie personen samen zijn, wat zorgt dat ze elkaar bezig houden en niet groot worden. Laten we hopen dat dat zo blijft.

Geen opmerkingen: