zondag, oktober 12, 2003

Hippo is normaal nogal een huismus. Maar dit is ineens een sociaal weekend geloof ik. Bios, kroeg, tea. Het Sixflagsbezoek van morgen laat ik aan me voorbijgaan...
Gisteren ben ik met Zeppo op stap geweest, naar Phileine zegt sorry. Ik ga zelden naar de bios, vooral omdat ik zowel in de lengte als in de breedte niet in de stoelen pas en de film uiteindelijk toch wel op tv komt. En in veel bioscopen denken ze dat het publiek stokdoof is - nog iets dat me erg afschrikt. Maar bij toeval hadden we plaatsen op de rij pal achter de doorloop - dus ik kon mijn stelten strekken, en me ongeveer languit in de stoel wurmen. Dat is een houding die niet lang vol te houden is, dus ik heb ook nog een tijd voorover hangend gezeten (ja, sorry achterburen, het was niet om jullie te pesten).
M'n rug was al niet in topconditie, dus na de film kon ik alleen heel langzaam naar de kroeg sjokken, Zeppo geduldig naast me. Biertje, chipje, kletsen (niet in die volgorde). Toen ik moe begon te worden keek ik eens op mijn horloge. Zeppo dacht dat het tien uur zou zijn, wat me onwaarschijnlijk leek wegens pas om half tien de bios uit en we zaten beslist al langer dan een half uur. Nou ja, we waren nog net op tijd voor de laatste bussen ;-)
Besefte pas thuis dat ik niet eens een foto van Zeppo heb gemaakt. De volgende keer ontsnapt ze niet :-)
Vandaag had ik een afspraak met vriendinnen van een maillijst. We deden ooit een high tea, leuk maar duur, en we dachten: 'Dat kunnen we zelf ook!' Allemaal wat meenemen, intensief duimen dat die treinstaking toch maar niet door zou gaan (u weet nu aan wie u het te danken heeft), en een hele middag te gast bij een van de lijstdames.
Het was gezellig, het was leuk, lekker en teveel ;-)

Geen opmerkingen: