woensdag, oktober 15, 2003

Hoe krijg je heeeeele zoete katten?
Niet willen koken ;-) En dus van die enge kant-en-klare kipdingen halen, die ik normaliter niet eet omdat ik, erkend lafbek in dit opzicht, liever geen dingen eet waarbij ik botten moet afknagen. Gegrillde kuikenbouten. Vriendje knaagt vrolijk, ik haal eerst een beetje viezig dat vel eraf, pulk dan de grote brokken vlees er af, en zo blijft er véél over.
Katten krijgen een velletje, katten krijgen een hompje vlees, en na het eten rag ik de resten af en verzamel zo heel veel kleine stukjes kip.
En jawel - voor het eerst sinds ik ze heb: ze kregen het niet helemaal op. Ze lieten een stuk vel liggen. En na een zeer uitgebreide poetsbeurt, wat drinken en - voor haar - wat gymmen (bank op en af, kamer door crossen, in de gordijnen klimmen) liggen ze nu compleet voor pampus.

Geen opmerkingen: