donderdag, februari 05, 2004

Makreelfilet bij het eten. Velletjes er keurig afgehaald en netjes opgeborgen in een zakje dat na het eten door zou gaan naar de vuilnisbak.
Na het eten vriendje uitzwaaien en even snel naar de plee.
Kom ik binnen, ben ik net op tijd om vel 2 te zien verdwijnen in Tijgers bek, en ze kijkt me heel neutraal aan: 'Tis toch logisch dat ik op tafel spring, een zak sloop, dingen in het rond sleep en dan opeet?'
Gelukkig was ze nog niet aan de graatjes toegekomen, hoewel ik vermoed dat ze er weinig moeite mee zou hebben. Maar die vellen waren natuurlijk véél lekkerder.
Het meest sneue is dat Tom nietsvermoedend lag te snurken in zijn doos.
Tijger heeft zich na een donderpreek van mij uitgebreid zitten poetsen, en slaapt nu de slaap der onschuldigen.

Geen opmerkingen: