zaterdag, februari 07, 2004

Wat een rotweer. Ik ben maar gelijk boodschappen gaan doen, kan ik de rest van de dag tenminste denken: 'Ik hoef er niet meer uit'.
Heen wind van opzij zodat de regen lekker in je gezicht waait en aan de binnenkant en de buitenkant van je bril zit; terug wind pal tegen (en bij die heftige vlagen kom je dan niet eens vooruit - okee, ik vang veel wind, maar toch).
Thuis uitgepakt en afgedroogd en omgekleed. En daarna kopjes krijgen van een kletsnatte en modderige kat, ook leuk. Hij snapt niet dat ie eigenlijk de enige is die het niet erg vindt om kletsnat te regenen.
Ik wilde de schutting nog extra goed vastzetten met winkelhaakjes, maar de animo om dat te doen is niet optimaal ;-)
De tuin ziet er ook gelijk weer triester uit, de krokussen blijven angstvallig dicht.

Mag de lente weer terug?

Geen opmerkingen: