vrijdag, februari 25, 2005

Tijger in de huiskamer, met eigen bak, eigen brokjes, eigen water, deur dicht.
Tom in gang/slaapkamer, met eigen bak en eigen water (geen brokjes want ik wil weten wat ie wanneer eet).
Dus: Tom op bed, steeds eraf om druppeltjes te piesen, en om half vijf kotste ie alles onder. Er kwamen maar een paar brokjes mee, dus die heeft ie in elk geval binnen, en spugen doet ie steeds als ie heel nerveus is geweest. Dus: beest gerustgesteld, vloer gesopt, terug naar bed.
Vanochtend zag ik in de bak een fikse plas van normale kleur (jippie).
Tom z'n pillen gegeven, dat ging goed, 'm wat brokken laten eten die al even uit de ijskast waren, ging - tot nu toe - ook goed. Getroeteld met Tijger.
En toen wilde ik me aankleden en bleek dat het stapeltje broeken ondergepist was, ook met een aanzienlijke hoeveelheid... Dus bij Tom loopt alles weer goed door, en dat doet blijkbaar geen pijn meer.
Dus: nu wil Tom naar buiten, de was draait, Tijger wil aandacht en drentelt om de plek waar eerst toch echt altijd eten stond (zou ze al vergeten zijn dat ze net een heel bakje brokjes voor d'r neus had?), en ik ben nu al moe geloof ik ;-)
Als Tom vandaag goed blijft plassen mag ie in principe weer naar buiten, als ie maar op tijd voor z'n pillen weer binnen is. Maar omdat ie altijd keurig rond etenstijd weer binnenkomt stiefelen zit dat wel goed.
Pfffffffffffffffffffft.

Geen opmerkingen: