donderdag, november 08, 2007

We liepen door een mooi 'huis' (groter dan een huis, maar voelde wel als een huis). Toen het tijd werd moesten we een houten trap af, naar een soort kruising keuken/kelder, met achterin openslaande deuren naar een mooie groene tuin. Alleen moesten wij ons klaarmaken voor lancering, juiste kleren aan en zo.
Daarna moesten we allemaal in een houten keukenkastje (onder het aanrecht) gaan zitten, en dat paste niet - de heren zaten al en ik kon er niet bij. Toen iedereen er weer uit, anders gaan zitten, en ik paste er wel bij.
Behalve dat ik vergeten was m'n schoenen aan te trekken, dus weer eruit, schoenen aan want met blote voeten op een planeet rondlopen is niet slim, weer het kastje in, en dan maar wachten op het aftellen.
Uiteindelijk werd de lancering helaas uitgesteld. Ik had graag geweten hoe die gegaan zou zijn, vanuit dat keukenkastje :-)

Waarna de wekker ging en ik een beetje giebelig wakker werd. Maar toch jammer dat die lancering werd uitgesteld...

Geen opmerkingen: