donderdag, juli 17, 2008

Tumor blijkt dopje van flesje mondspray

AMSTERDAM - Een 50-jarige man in Dongen, die al tien jaar veel moest hoesten, kreeg onlangs te horen dat hij waarschijnlijk een tumor in zijn longen had. Die diagnose werd gesteld na een MRI-scan.
Het was nog afwachten of het een goed- of kwaadaardige tumor betrof. Maar na verder onderzoek kreeg de man goed nieuws: de vermeende tumor bleek het dopje van een flesje mondwater te zijn.
Toen het dopje eruit werd gehaald, herkende de man het meteen als het ontbrekende dopje van een flesje mondspray, dat hij tien jaar geleden cadeau kreeg. Hij kon zich niet herinneren dat hij het per ongeluk had ingeslikt, vertelt hij in het Brabants Dagblad.
De man heeft het voorwerp nog gezien. "Ik herkende het meteen. Thuis heb ik twee flesjes mondspray staan. Eén met en één zonder dopje. Ik heb ze een jaar of tien geleden cadeau gekregen bij de aankoop van twee builen shag in een Tilburgs pompstation. Voor een frisse adem. Dat ene dopje moet ik per ongeluk in hebben geslikt, dat kan niet anders."
(Bron)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je iets inslikt komt het niet in je longen?

Anoniem zei

Bij mijn weten ook niet, en ik vind het nogal knap om iets 'ongemerkt' in te slikken...