zaterdag, september 27, 2003

De Appie startte alweer een tijdje terug een actie waarbij je in ruil voor een klont Airmiles een flinke korting krijgt op goede keukenmessen. Aangezien ik geen goede messen had, wilde ik er wel een kopen. Ik koos de goedkoopste (10 cm keukenmes, van 29,95 voor 15,95 en 750 Miles), nam het bonnetje, rekende bij de kassa geld en Airmiles af en vervoegde me bij de servicebalie. Daar bleek dit formaat mes op, maar ik kon mijn gegevens achterlaten, dan zou ik gebeld worden als het weer binnenkwam.
Na een tijdje werden ze daar gek van me, want ik vroeg elke week of er al iets was gearriveerd, en nee, het was er niet, en de bon was kwijt, en en en. Uiteindelijk gaven ze me maar een mes, en ik vond het wel best, ik wist nauwelijks meer om welk mes het nou ging, en dit hadden ze nog liggen. Ik had dus het vleesmes gekregen (van 49,95 voor 20,95 en 750 Airmiles). Nou ja, categorie eigen schuld - ik was er erg blij mee en ik kan al niet meer zonder. Maar die bon is dus niet afgetekend, want die was zoek.
Belt gisteren de Albert Heijn op. Dat er nog steeds een mes op me ligt te wachten, of ik dat kan komen halen? Ben vandaag langsgegaan, kreeg de kans niet het uit te leggen, en jawel: het mes was zoek, hoewel het met bonnetje etc. klaar zou liggen, dus medewerkster werd erg narrig, schoof me een mes toe (nu wel datgene dat ik besteld en betaald had) en ging een andere klant helpen, hoewel ik nog wat wilde zeggen.
Net zo narrig mes maar aangepakt, Mobergmodus zeg maar.
Alleen... Ik vrees dat ik binnenkort weer gebeld ga worden dat dat mes er nog ligt ;-)

Geen opmerkingen: