zaterdag, juli 03, 2004

Sja, de bankhoezen één keer gewassen, vanochtend (heel gek, nauwelijks geslapen wegens gekrab en gejank in de gang) de badkamer ingelopen en eh... De boel was al bijna droog, maar de stank was overweldigend.
Dus nog een keer in de was, met een flinke dosis wasverzachter in de hoop dat dat er een beetje overheen stinkt. Als het nou droog zou zijn hing ik de boel buiten, kon het wat doorwaaien. Maar met die buien steeds doe ik dat maar niet.

En het beest zelf stinkt ook, omdat zijn poten vies zijn geworden. Nu wil ik 'm dit weekend al onderhanden nemen om de oude zalfresten bij de wond weg te poetsen met wat babyolie, ik laat die poten maar even zitten. Als ik 'm ook nog half ga soppen wordt ie helemaal gek. Ik zal het proberen met zo'n waslapje, want het zou wel fijn zijn als ie wat frisser rook... Het liefst zou ik 'm gewoon in een bak warm water zetten. Dat doe ik 'm maar niet aan.
Als die kap eraf is kan ie zichzelf weer poetsen en gaat ie ook weer naar buiten - en hij laat zich regelmatig kletsnat regenen, dus dan spoelt ie ook een beetje schoon.

De wond ziet er op zich veel beter uit, maar er zit nog steeds een bult, kweenie of dat wel goed is. Hoewel ik denk dat ie - helemaal volgestouwd met antibiotica - niet weer een ontsteking zou kunnen hebben.

Geen opmerkingen: