woensdag, januari 21, 2009

Soms heb je zo'n dag die halverwege lijkt te kantelen. Werk ging goed, na het werk langzaam naar de winkel gefietst en terug, ging ook prima, joepie! Niet zo gesloopt moe als gisteren.
En daarna ging alles mis lijkt het. Okee, Tijger hielp graag mee de yoghurt op te ruimen nadat ik het pak uit m'n handen had laten vallen. Okee, dat programma waar een en ander uit verwijderd moest worden en waar ineens niets meer in zat is redelijk hersteld. Okee, die wasmachineaansluiting was al rijp voor vernieuwing. Okee, dat ik nu te moe ben om te koken, geeft niet, het eten is morgen ook nog wel goed.
Misschien had ik gewoon net als gisteren eerst een dut moeten doen. Alles bij elkaar heb ik gistermiddag/avond/nacht zo'n 14 uur geslapen, in brokjes nog steeds maar het voelde goed.
Misschien moet ik nu gewoon naar bed gaan. Welterusten ;-)

Geen opmerkingen: