dinsdag, januari 20, 2009

Zucht. Ik krijg twee brieven van het UWV. Eén over mijn ziekmelding, met een verkeerde ingangsdatum. En één over mijn betermelding, met een verkeerde ingangsdatum.
En dan moet ik er weer achteraan bellen en schrijven terwijl zij er een puinzooi van maken.
En als je belt kies je voor 'ziek- en betermeldingen' en dan krijg je eerst een bandje met geblaat over reacties op de mail omtrent de WW-aanvraag - sorry, maar daar bel ik niet voor, beperk dat effe tot degenen die over WW bellen.
Als je dan iemand aan de lijn krijgt, moet je doorverbonden worden, dat duurt en duurt, waarna je via allerlei eng gekraak kennelijk op een andere afdeling komt waar je erst een bandje krijgt met 'de wachttijd is tussen de 3 en 5 minuten' warrna je direct een medewerker aan de lijn krijgt.
Dat was dus toen ik vanmiddag doorgaf weer met halve dagen begonnen te zijn. Nu moet ik dus schriftelijk reageren op die brief met die onjuiste betermelddatum, en dat gaat geheid kruisen met de telefonische melding.
Ik ben benieuwd :-(

Geen opmerkingen: