donderdag, juli 31, 2003

Stuip op de loer, medicijnen gebruikt en een tijd geslapen.
Vlak voor ik naar bed ging, kwam een meneer aan de deur die ergens geld voor wilde hebben - iets met dieren, maar ik weet echt niet meer wat. Want ik kreeg zo'n subklinische aanval toen ik opendeed, half van de wereld maar nog wel bij bewustzijn. Hij maar uitleggen, en ik hóórde 'm wel, maar ik kon niks niks zeggen, behalve 'Ziek...'. Uiteindelijk gaf ie het op, en de vlaag zakte. Ik had me in elk geval zodanig moeten concentreren dat de boel niet doorzette.
Daarna dus deurbel uitgeschakeld, bed in, uren geslapen, en nu voel ik me iets beter maar nog niet goed.
Ben net even naar de super gezoefd, maar eenmaal terug kreeg ik weer een vlaag, zij het een veel mindere. Ik heb er een kwartier over gedaan om mijn fiets op slot te zetten, omdat ik niet meer begreep hoe dat moest en welke sleutel ik moest hebben.
Dus ik duik weer lekker m'n bed in, even lezen en verder slapen maar.

Geen opmerkingen: