maandag, juli 28, 2003

Zou het nou echt zo uitputtend zijn, een half uurtje in de zon liggen, drie keer op en neer naar het eten, beetje water drinken, een keer opde schutting klimmen en je een paar keer laten aaien? Want vannacht hebben de dame en heer goed geslapen, vanochtend sliepen ze, vanmiddag was er enige waarneembare activiteit, rond etenstijd was de dame even heel wakker, maar nu slapen ze weer allebei.
Hoe doen die katten dat??
En zeker weten dat ik vannacht weer wakker word omdat hij lekker tegen mijn rug ligt, zodat ik me niet om kan draaien. En dan ik dan naar de plee moet, maar raar m'n bed uit moet klimmen omdat zij precies daar ligt waar ik mijn voeten neer zou willen zetten. Als ik weer in bed lig, ben ik klaarwakker, slaken dame en heer een zucht, rekken zich eens uit, en slapen weer heerlijk verder.
Ik ben een beetje jaloers geloof ik ;-)

Geen opmerkingen: