zondag, januari 13, 2008

Bandenprikkers leggen transportbedrijf lam

OSS - Bij een transport-, grondverzet- en kraanverhuurbedrijf aan de Spaanderstraat in Oss hebben onbekenden ruim 130 banden lek gestoken van daar geparkeerde voertuigen.
De politie heeft dat zondag laten weten. Ook werden cabines van vrachtwagens beschadigd.
Het incident gebeurde al in de nacht van maandag op dinsdag. Maar het bedrijf wilde eerder niet dat de politie dit bekend maakte, aldus een woordvoerder van de politie.
Als gevolg van de lekke banden lag het bedrijf minstens een dag stil, wat een groot inkomensverlies betekende.
Politie en directie hebben geen idee of het om een wraakactie of om baldadigheid gaat. Van de daders ontbreekt elk spoor.
(Bron)

Blijkbaar geen camera bij de parkeerplaats. Om 130 banden lek te steken moet je toch wel erg gemotiveerd zijn lijkt me, dat doe je niet in een opwelling.
In Amsterdam zag ik ooit een lolbroek een band leksteken van de bus van het Willem Breuker Collectief, "zomaar" zei ie toen ik vroeg waarom. Ik was al verbijsterd dat hij een mes op zak bleek te hebben, en van dat leksteken begreep ik net zo min iets.

Geen opmerkingen: