vrijdag, juni 11, 2010

Klanten profiteren van foutje Neckermann

TERNEUZEN - Voor postorderbedrijf Neckermann begint het WK Voetbal niet goed. Een foute advertentie, die inspeelde op het evenement, levert 182 klanten een voordeel op van een kleine 300 euro.
Voor de onderneming is dat een schadepost van zo'n 50.000 euro. Neckermann bood afgelopen weekeinde in het kader van het WK een moderne breedbeeld-tv aan in combinatie met een tafelvoetbalspel voor in totaal 347,10 euro.
Toen de fout bemerkt werd en het aanbod dinsdag van de website was gehaald, hadden 182 consumenten hun slag geslagen. Inmiddels wordt de tv aangeboden voor 599 euro.
''Gelukkig overkomt ons zoiets hoogst zelden",' aldus een woordvoerder van Neckermann. Het postorderbedrijf zegt over het hart te strijken en niet te proberen geld terug te halen bij de 182 klanten.
(Bron)

Geen opmerkingen: