maandag, november 12, 2007

Goh. Ik probeer te bellen, maar ik krijg direct zo'n tèduduu-toontje. Verkeerd getoetst denk ik. Opnieuw. Tèduduu. Met daarna een vriendelijke dame-op-band die meldt dat mijn verbinding wegens administratieve redenen buiten gebruik is gesteld, en dat ik in noodgevallen nog wel 112 kan bellen.
Vreemd. Ik kan wel online, dus ik controleer voor alle zekerheid mijn rekening: nee, vorige is keurig afgeboekt, nieuwe is nog niet in de maak, dus wat is er dan aan de hand?
De site meldt een betaald klantenservicenummer en een gratis storingennummer. Eens zien of ik met die foon wel 0800-nummers kan bellen - nee.
Dus dan maar met de mobiel het gratis nummer gebeld. Bijna een uur bezig geweest, verhaal talloze malen verteld, en uiteindelijk op de juiste plek gekomen: dame die hoorbaar blozend vaststelt dat ik geen betalingsproblemen heb en dat er een administratieve fout is gemaakt en duizend excuses en het had een ander nummer moeten zijn en nogmaals excuses en over ongeveer een uur kunt u weer gewoon bellen.

Waarom heb ik dat altijd? ;-)

Geen opmerkingen: