maandag, februari 20, 2006

62-jarige blinde overgrootmoeder weer bevallen

LOS ANGELES - In de Verenigde Staten is een 62-jarige blinde overgrootmoeder bevallen van een gezonde zoon. Ze is een van de oudste vrouwen ter wereld die een kind heeft gebaard, aldus artsen in de Californische stad Redding.
Janise Wulf, die blind is vanaf haar geboorte, was al moeder van twaalf kinderen. Ze heeft twintig kleinkinderen en drie achterkleinkinderen. Haar jongste telg kwam zaterdag met de keizersnee ter wereld, aldus haar artsen. De vrouw werd zwanger na kunstmatige inseminatie. Ze wilde met haar nieuwe echtgenoot nog een kind. Het stel had samen al een 3-jarig zoontje.
"Ik heb altijd van kinderen gehouden. Ik denk dat ik een betere ouder ben nu ik wat ouder ben", aldus de jonge moeder.
(Bron)

Bijzonder, ik begrijp alleen niet goed wat het feit dat ze blind is ermee te maken heeft?

Geen opmerkingen: